ERIKS neemt alle aandelen over van California Seal

11 april 2011

ERIKS NEEMT ALLE AANDELEN OVER VAN CALIFORNIA SEAL AND FASTENER, INC., VS

California Seal and Fastener, Inc. (Cal Seal), met haar hoofdvestiging in Santa Clara (Californië) en vestigingen in Portland (Oregon) en Austin (Texas) is een toonaangevende leverancier van speciale afdichtingen en O-ringen, vacuüm componenten en bijbehorende logistieke dienstverlening. Met een breed assortiment onderdelen bedient Cal Seal zowel de machine- en apparatenbouw als de onderhoudsmarkt in de semicon industrie en andere technisch hoogwaardige markten.  Cal Seal zal worden geïntegreerd in ERIKS Seals and Plastics, Inc., een van de ERIKS-divisies in de Verenigde Staten.

Deze strategische overname stelt ERIKS in staat haar klantenbasis in de semicon industrie in de Verenigde Staten te verbreden. Tevens versterkt deze overname het ERIKS-productassortiment en
diensten.

Over Cal Seal

Cal Seal werd in 1980 opgericht om de semicon industrie en andere technisch hoogwaardige industrieën te ondersteunen met een brede verscheidenheid aan producten en diensten. Cal Seal levert een breed assortiment aan onderdelen en preventieve onderhoudsmaterialen aan vooral de machine- en apparatenbouw.

Over ERIKS Seals and Plastics, Inc.

ERIKS Seals and Plastics is een divisie van ERIKS in de Verenigde Staten die zich vooral richt op afdichtingen en industriële kunststoffen met de daarop aansluitende technische kennis en logistieke diensten. De afnemers bevinden zich voornamelijk in de volgende industrieën: semicon, olie en gas, voeding, pharma en energie. ERIKS Seals and Plastics heeft haar hoofdkantoor in Fort Worth (Texas) en vestigingen in New Berlin (Wisconsin), Seattle (Washington), Anaheim (Californië) en Turpen and Associates in Tulsa (Oklahoma). ERIKS heeft tevens een sterke aanwezigheid in de Verenigde Staten met stromingstechniek via haar dochterondernemingen Rawson, Newdell en Diamond Gear Company in Texas.

Om uw vraag snel te kunnen beantwoorden vragen wij u alle velden in te vullen.

Dhr. / Mevr.

ERIKS Tools